Peste 80 de controlori pot bate oricând la uşa omului de afaceri

Peste 80 de controlori pot bate oricând la uşa omului de afaceri România se numără printre economiile în care statul poate interveni oricând în mediul privat, dar acest lucru nu ar fi, din punctul nostru de vedere, nici bine, nici rău. Ceea ce este incorect constă în...

La sesizarea FSLI Mures, Curtea Constitutionala a Romaniei a hotarat ca sporul de predare simultana se plateste si la gimnaziu Friday, February 10, 2012 2:39 PM

In procesul intentat de FSLI Mures, avand ca obiect obligarea Scolii Generale Ceuasu de Campie la plata sporului de predare simultana la gimnaziu pentru dna Laszlo Ildiko, a fost sesizata Curtea Constitutionala a Romaniei in legatura cu neconstitutionalitatea textului...

Administraţia AGENTIEI NATIONALE de RESA ,, AGERPRES” se răzbună pe angajaţii care au câştigat procese în instanţă

Administraţia ANP AGERPRES se răzbună pe angajaţii care au câştigat procese în instanţă postat de www.mediasind.ro Nemulţumit de faptul că unii angajaţi ai ANP AGERPRES au obţinut în instanţă hotărâri definitive şi irevocabile prin acţiunea formulată de către...

Autorităţile nu deblochoază circulaţia decât la presiunea transportatorilor că vor declanşa proteste

La adapostul „colaborarii” cu transportatorii, autoritatile au paralizat înca 5 zile transportul rutier de marfuri şi de pasageri. Participanţii la trafic, din România, au avut parte de cea mai proastă intervenţie a autorităţilor din ultimii 20 de ani. În schimbul...

ANAT sprijină pasagerii care au achiziţionat bilete pentru cursele MALEV

ANAT ÎN SPRIJINUL PASAGERILOR CARE AU ACHIZITIONAT BILETE PENTRU CURSELE MALEV In data de 3 februarie 2012 compania MALEV a decis SUSPENDAREA PE TERMEN NELIMITAT A TUTUROR ZBORURILOR COMERCIALE pe care le opera. Urmare acestei decizii, foarte multi pasageri din...

Primul charter marca TUI cu plecare din România, un produs NOVA Travel în colaborae cu TUI Turcia şi Pegasus Airline

Primul charter marca TUI cu plecare din Romania - un produs NOVA Travel in colaborare cu TUI Turcia si Pegasus Airline - In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din...

Autorităţile nu deblochoază circulaţia decât la presiunea transportatorilor că vor declanşa proteste

de | feb. 9, 2012 | Patronate

La adapostul „colaborarii” cu transportatorii, autoritatile au paralizat înca 5 zile transportul rutier de marfuri şi de pasageri.
Participanţii la trafic, din România, au avut parte de cea mai proastă intervenţie a autorităţilor din ultimii 20 de ani.
În schimbul vignetei plătite, cetăţenii şi transportatorii primesc justificări puerile şi drumuri închise.
Centura Buzăului este cel mai bun exemplu de indolenţă. Astăzi, după ce conducerea FORT împreună cu Filiala FORT Buzău s-au organizat pentru un protest ce trebuia să se finalizeze cu punerea în mişcare a coloanelor de camioane. La ora 12.00 traficul a fost brusc reluat.
Se pare că, drumurile închis, nejustificat, nu pot fi redate circulaţiei decât cu ameninţări din partea transportatorilor şi la presiune sunt brusc pregătite pentru circulaţie.
Utilajele de deszapezire au lipsit in continuare, iar stocurile de sare si nisip anuntate cu mare tam-tam de Ministerul Transporturilor sunt de fapt „in exploatare” justificandu-se astfel coloanele de zeci de basculate ce zilnic fac coada la salina pentru aprovizionarea cu sare.
Pagubele la nivelul firmelor de transport marfa si pasageri se ridica in momentul de fata la cca. 80 mil. euro reprezentand pierderi directe cu carburantul si indirecte din neefectuarea curselor, deteriorarea marfurilor, penalitati contractuale, pierderea comenzilor la incarcare, haosul timpilor de conducere, vignete suplimentare etc.
In Romania, spune preşedintele FORT, Augudtin Hagiu, ne-am obisnuit ca nimeni să nu fie responsabil, însa FORT solicită, în mod public, verificarea următoarelor elemente ce au fost prezentate în mod fals opiniei publice şi tragerea la răspundere a celor ce au dezinformat masiv în aceasta perioada:
Verificarea corespondenţei dintre cantităţile de material antiderapant declarate ca utilizate şi facturile de aprovizionare pentru aceste materiale (sare, nisip, etc.);
Verificarea utilizării utilajelor în operaţiuni de deszapezire în conformitate cu datele cuprinse în contractele de deszapezire;
Membrii FORT se întrebă cum este posibil ca normativul privind prevenirea şi combaterea înzăpezirii drumurilor publice (indicativ AND 525-2011) să fie cunoscut şi aplicat corect în condiţile în care el a apărut abia în 17 ianuarie 2012 şi cine plăteşte pentru toate pagubele produse. /Maria Schifirneţ/