Peste 80 de controlori pot bate oricând la uşa omului de afaceri

Peste 80 de controlori pot bate oricând la uşa omului de afaceri România se numără printre economiile în care statul poate interveni oricând în mediul privat, dar acest lucru nu ar fi, din punctul nostru de vedere, nici bine, nici rău. Ceea ce este incorect constă în...

La sesizarea FSLI Mures, Curtea Constitutionala a Romaniei a hotarat ca sporul de predare simultana se plateste si la gimnaziu Friday, February 10, 2012 2:39 PM

In procesul intentat de FSLI Mures, avand ca obiect obligarea Scolii Generale Ceuasu de Campie la plata sporului de predare simultana la gimnaziu pentru dna Laszlo Ildiko, a fost sesizata Curtea Constitutionala a Romaniei in legatura cu neconstitutionalitatea textului...

Administraţia AGENTIEI NATIONALE de RESA ,, AGERPRES” se răzbună pe angajaţii care au câştigat procese în instanţă

Administraţia ANP AGERPRES se răzbună pe angajaţii care au câştigat procese în instanţă postat de www.mediasind.ro Nemulţumit de faptul că unii angajaţi ai ANP AGERPRES au obţinut în instanţă hotărâri definitive şi irevocabile prin acţiunea formulată de către...

Autorităţile nu deblochoază circulaţia decât la presiunea transportatorilor că vor declanşa proteste

La adapostul „colaborarii” cu transportatorii, autoritatile au paralizat înca 5 zile transportul rutier de marfuri şi de pasageri. Participanţii la trafic, din România, au avut parte de cea mai proastă intervenţie a autorităţilor din ultimii 20 de ani. În schimbul...

ANAT sprijină pasagerii care au achiziţionat bilete pentru cursele MALEV

ANAT ÎN SPRIJINUL PASAGERILOR CARE AU ACHIZITIONAT BILETE PENTRU CURSELE MALEV In data de 3 februarie 2012 compania MALEV a decis SUSPENDAREA PE TERMEN NELIMITAT A TUTUROR ZBORURILOR COMERCIALE pe care le opera. Urmare acestei decizii, foarte multi pasageri din...

Primul charter marca TUI cu plecare din România, un produs NOVA Travel în colaborae cu TUI Turcia şi Pegasus Airline

Primul charter marca TUI cu plecare din Romania - un produs NOVA Travel in colaborare cu TUI Turcia si Pegasus Airline - In 2011 Grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din...

La sediul MDRT au fost înregistrate 50 de reclamaţii ale turiştilor în perioada sărbătorilor de iarnă

de | ian. 9, 2012 | Turism

50 de reclamaţii ale turiştilor au fost înregistrate de MDRT
în perioada sărbătorilor.
În jur de 50 de reclamaţii au fost primite, în perioada 24 decembrie 2011 – 2 ianuarie 2012, la numărul Telverde pentru turişti (0800.86.82.82), la telefoanele mobile şi fixe şi pe adresele de email ale inspectorilor Direcţiei Control, Verificare şi Monitorizare Turistică din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
Reuniţi în comandamente de iarnă, inspectorii MDRT au intervenit, după caz, alături de reprezentanţi ai administraţiei publice locale (din cadrul comisariatelor de protecţie a consumatorului, al direcţiilor de sănătate publică, direcţiilor sanitare, veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, gărzii financiare, poliţiei, jandarmeriei etc.) şi ai serviciilor publice de salvamont.
Printre reclamaţiile primite de comandamentele de iarnă ale MDRT s-a numărat sesizarea unui grup de 30 de turişti care făcuseră o rezervare pe Internet la o pensiune din Voroneţ (judeţul Suceava), iar condiţiile prezentate în ofertă, spun reclamanţii, au fost altele decât cele găsite la faţa locului. Raportul de control al inspectorilor MDRT este încă în curs de elaborare.
O altă reclamaţie primită de comandamentele de iarnă ale MDRT a venit din partea unei turiste din Poiana Braşov care a reclamat că o pârtie folosită pentru săniuş nu este amenajată corespunzător şi că prezintă risc de accidente.
Inspectorii MDRT au contactat imediat un salvamontist care s-a deplasat la faţa locului şi a constatat că respectiva pârtie este una improvizată şi că nu este autorizată de minister. Salvamontistul le-a cerut persoanelor care se aflau pe pârtie să folosească pentru săniuş doar zonele special amenajate pentru că, altfel, se expun unor riscuri care se pot solda cu accidente grave.
Directorul Direcţiei Control, Verificare şi Monitorizare Turistică din cadrul MDRT, Dorin Gherghina, spune că numărul tot mai mare de reclamaţii înregistrate de minister arată că turiştii au înţeles cât de important este să nu treacă deloc cu vederea serviciile proaste care le sunt oferite în structurile turistice. „Şi de aceste sărbători echipele de inspectori ai MDRT s-au aflat la datorie. Telefoanele inspectorilor au fost în permanenţă deschise şi la dispoziţia turiştilor.
,,Mă bucur să constat că aceştia au înţeles disponibilitatea noastră chiar şi în perioada sărbătorilor şi că nu au ezitat să facă sesizări atunci când nu au fost mulţumiţi de serviciile pe care le-au primit. Turiştii au înţeles că pot conta pe noi. Este important să nu treci cu vederea serviciile proaste care îţi sunt oferite într-o structură turistică şi să reclami de îndată acest lucru. Numai astfel inspectorii MDRT pot interveni pentru sancţionarea şi prevenirea acestor practici care au efecte total nefaste pentru dezvoltarea turismului românesc. Profit de ocazie să le reamintesc tuturor că au la dispoziţie nonstop şi gratuit numărul Telverde pentru turişti, 0800.86.82.82, numerele de telefon, inclusiv de telefon mobil, ale inspectorilor MDRT şi adresele lor de email, toate aceste date de contact fiind disponibile pe site-ul ministerului“, a declarat Dorin Gherghina./Maria Schifirneţ/